Кошик
1360 відгуків
Замовлення від 500 грн. ❗️ТІЛЬКИ 100% передоплата на ФОП❗️👉Докладніше

У зв'язку з ситуацією в країні, на жаль, компанія працює в укороченому графіку. ВІВТОРОК, П'ЯТНИЦЯ та НЕДІЛЯ - НЕРОБОЧІ ДНІ

+380 (99) 780-88-24
+380 (68) 911-53-10
+380 (68) 911-53-05
+380 (99) 780-88-42
Промринок "7-й кілометр", Одеса, Україна
«Best Harvest», товари для саду та городу гуртом, інтернет-магазин
Залишити відгук

Інформація про доставку та оплату

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • СамовивізОБОВ'ЯЗКОВО необхідно в телефонному режимі узгодити наявність товару і час, в який можна забрати товар з торгової точки.
  • DeliveryТільки при 100% оплаті на рахунок компанії
  • Нова ПоштаТільки при 100% передоплаті на рахунок компанії
  • УкрпоштаТільки при 100% передоплаті на рахунок компанії

Способи оплати

  • Оплата на рахунокТільки після підтвердження замовлення менеджером.

Гарантія:

Компанія гарантує обмін/повернення товару в разі його не ліквідності або якщо Вам він не підійшов. Всі питання, що виникли, бажано вирішувати з менеджером у телефонному режимі, для виявлення причин повернення/обміну, а також оптимальних умов і термінів.
Повернення/обмін товарів можливий у передбачені законом терміни (тобто протягом 14 днів).
Повернення товару (якщо все було відправлено згідно із замовленням клієнта) здійснюється за рахунок Замовника.
Замовлення, що надійшли або оплачені після 12-ї години, відправляються наступного робочого дня.

Інтернет-магазин Best Harvest не несе відповідальність за якість і терміни доставки Вашого замовлення кур'єрськими компаніями-перевізниками, а саме терміни доставки, цілісність упаковки і тощо.

Величезне прохання свої посилки перевіряти на повну наявність (згідно з накладною) і цілісність товару безпосередньо при отриманні замовлення в відділеннях кур'єрських служб.

Претензії по неліквідності, недостачі, деформації продукції НЕ БУДУТЬ прийматися, якщо посилка не була повністю перевірена в відділенні кур'єрської служби.

Якщо протягом 2-х днів немає зв'язку з клієнтом для підтвердження замовлення - це замовлення переходить в "непідтверджені".  Після 3 (трьох) днів з дня отримання замовлення, якщо: покупець не виходить на зв'язок, з ним не можуть зв'язатися, не відповідає на дзвінки тощо.  - дане замовлення анулюється.

Підтверджене замовлення з оплатою на карту/реквізити компанії - переводиться в "чекаємо на оплату". Якщо протягом 3-х днів після відправки реквізитів та суми до оплати гроші не надійшли – це замовлення анулюється.

Натискаючи кнопку "Оформити замовлення" або кнопку "КУПИТИ"
 - Ви автоматично погоджуєтеся з усіма умовами замовлення, встановленими інтернет-магазином Best Harvest.

 - Даєте дозвіл на додавання Вашої електронної поштової скриньки в розсилку компанії.

 - Підтверджуєте факт того, що Ви ознайомилися з усіма правилами, умовами та угодами інтернет-магазину.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner