Інформація про доставку та оплату
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.Способи доставки
- ОБОВ'ЯЗКОВО необхідно в телефонному режимі узгодити наявність товару і час, в який можна забрати товар з торгової точки.
- Тільки при 100% оплаті на рахунок компанії
- Тільки при 100% передоплаті на рахунок компанії
- Тільки при 100% передоплаті на рахунок компанії
Способи оплати
- Тільки після підтвердження замовлення менеджером.
Гарантія:
Повернення/обмін товарів можливий у передбачені законом терміни (тобто протягом 14 днів).
Повернення товару (якщо все було відправлено згідно із замовленням клієнта) здійснюється за рахунок Замовника.
Інтернет-магазин Best Harvest не несе відповідальність за якість і терміни доставки Вашого замовлення кур'єрськими компаніями-перевізниками, а саме терміни доставки, цілісність упаковки і тощо.
Величезне прохання свої посилки перевіряти на повну наявність (згідно з накладною) і цілісність товару безпосередньо при отриманні замовлення в відділеннях кур'єрських служб.
Претензії по неліквідності, недостачі, деформації продукції НЕ БУДУТЬ прийматися, якщо посилка не була повністю перевірена в відділенні кур'єрської служби.
Якщо протягом 2-х днів немає зв'язку з клієнтом для підтвердження замовлення - це замовлення переходить в "непідтверджені". Після 3 (трьох) днів з дня отримання замовлення, якщо: покупець не виходить на зв'язок, з ним не можуть зв'язатися, не відповідає на дзвінки тощо. - дане замовлення анулюється.
Підтверджене замовлення з оплатою на карту/реквізити компанії - переводиться в "чекаємо на оплату". Якщо протягом 3-х днів після відправки реквізитів та суми до оплати гроші не надійшли – це замовлення анулюється.
Натискаючи кнопку "Оформити замовлення" або кнопку "КУПИТИ"
- Ви автоматично погоджуєтеся з усіма умовами замовлення, встановленими інтернет-магазином Best Harvest.
- Даєте дозвіл на додавання Вашої електронної поштової скриньки в розсилку компанії.
- Підтверджуєте факт того, що Ви ознайомилися з усіма правилами, умовами та угодами інтернет-магазину.